دیدار مدیرکل ورزش و جوانان تهران با سرپرست فدراسیون پهلوانی

نصرالله پریچهره (مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران) ضمن حضور در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با دکتر مهرعلی باران چشمه(سرپرست فدراسیون) و دیگر مسوولین این فدراسیون دیدار داشت.
به گزارش رخصت پهلوان آنلاین به نقل از پایگاه خبری فدراسیون به ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در ظهرگاه هفتمین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، نصرالله پریچهره به همراه امیرعرب (سرپرست هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان تهران) طی نشستی که در آن مسعود ملکی(سرپرست دبیری فدراسیون) و آذرنوش (سرپرست دبیرخانه ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی) نیز حضور داشتند با دکتر مهرعلی باران چشمه دیدار و به بحث و تبادل نظر در رابطه با ترویج فرهنگ‌پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای در استان تهران پرداختند.
در این دیدار توسط نصرالله پریچهره و امیر عرب گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در استان تهران به سرپرست فدراسیون ارائه گردید.
پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای دکتر باران چشمه، طرفین در خصوص چشم اندازهای آینده و برنامه ها و سیاست های فدراسیون و هیئت استان گفتگو نمودند. تاکید بر سیاست استفاده از همه ظرفیت های استان ها در کمیته های فدراسیون، لزوم همه گیر کردن فرهنگ پهلوانی در دیگر ورزشها با کمک هیئت های ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استانها، برنامه ریزی برای برگزاری با شکوه هفته فرهنگی پهلوانی و … از مهمترین مباحث این نشست بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>