اعلام آمادگی هیئت پهلوانی همدان، جهت میزبانی رویدادهای زورخانه ای

دکتر مهرعلی باران چشمه(سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی) ضمن حضور در همدان با مسوولین هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی این استان دیدار داشت.
به گزارش رخصت پهلوان آنلاین در شامگاه ششمین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، باران چشمه طی نشستی که در آن مسعود ملکی(سرپرست دبیری فدراسیون) ایشان را همراهی می کرد، دکتر غلامرضا خاکساری(رییس هیئت استان)، حاج عبدالله کاظمی روشن(نایب رییس استان و رییس شهرستان همدان)، لطف الله خاکساری(دبیر هیئت استان)، صباغ (رییس کمیته رتبه بندی استان همدان) و مهدی زارعی (دبیر هیئت شهرستان همدان و مسوول کمیته داوران هیئت استان) حضور داشتند، به بحث و تبادل نظر در رابطه با ترویج فرهنگ‌پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای در استان همدان پرداختند.
در این دیدار توسط دکتر خاکساری گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیئت استان طی سال گذشته به سرپرست فدراسیون ارائه گردید.
پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای دکتر باران چشمه، طرفین در خصوص چشم اندازهای آینده و برنامه ها و سیاست های فدراسیون و هیئت استان گفتگو نمودند.
تاکید بر سیاست استفاده از همه ظرفیت های استان ها در کمیته های فدراسیون، لزوم همه گیر کردن فرهنگ پهلوانی در دیگر ورزشها با کمک هیئت های ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استانها، برنامه ریزی برای برگزاری با شکوه هفته فرهنگی پهلوانی و … از مهمترین مباحث این نشست بود.
خاطر نشان می گردد در پایان این نشست دکتر غلامرضا خاکساری با اشاره به وجود زیرساخت های مناسب در استان همدان، آمادگی هیئت این استان را جهت میزبانی مسابقات و رویدادهای ملی و بین المللی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اعلام نمود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>