نخستین اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان در همدان

رییس هیات کشتی همدان گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان به مدت ۱۲ روز در همدان برگزار می شود که این رویداد فرصتی طلایی برای شناسایی و پرورش استعدادهای بومی استان است.
«حمیدرضا یاری» اظهار داشت: به نحو شایسته پذیرای ملی پوشان هستیم و علاوه بر مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج که شامل هتل، سالن وزنه، تمرین و پیست و چمن روباز برای تمرین‌های هوازی است، خانه کشتی را نیز برای استفاده کشتی گیران آماده کرده ایم.
وی بیان کرد: این دوره از اردوی تیم ملی، کلاس آموزشی ایده آلی برای استعدادهای کشتی استان است و براین اساس ۲۲ کشتی گیر منتخب رده سنی جوان و نوجوان پس از انجام تست کرونا به جمع اردونشینان تیم ملی اضافه شدند.
یاری، حضور قهرمانان آسیایی و جهانی با هدایت بزرگان کشتی کشور در کادر فنی تیم ملی جوانان را بهترین فرصت استعدادهای کشتی استان برای فراگیری آموزش‌های لازم دانست و گفت: هدف ما استفاده از این فرصت طلایی برای آموزش کشتی گیران مستعد همدانی است.
رییس هیات کشتی همدان با تاکید بر اینکه حفظ سلامت کشتی گیران در اولویت است، گفت: تمامی مراحل و پروتکل‌های بهداشتی در اردو رعایت می‌شود و کادر فنی و مسوولان اردو نیز توجه جدی به این مهم دارند.

یاری با اشاره به اینکه خروجی اردوی تیم ملی جوانان به طور قطع به سود آینده کشتی همدان خواهد بود، گفت: تمرین مشترک استعدادهای کشتی نوجوان و جوان همدان با ملی پوشان در ارتقا سطح کیفی و فنی آن‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه برگزاری اردوی تیم ملی کشتی جوانان به مدت ۱۲ روز در شهرستان همدان ادامه می‌شود، گفت: بهترین امکانات را برای این اردو مهیا کرده‌ایم و به نحو شایسته از ملی پوشان پذیرایی می‌کنیم.
نخستین اردوی سال ۱۴۰۰ تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور از روز دوشنبه(۶ اردیبهشت) در همدان آغاز شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>