احتمال حضور حمید لولایی در باشگاه زن ذلیلان

توافقات ابتدایی تهیه کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان با حمید لولایی بازیگر طنزپرداز سینما و تلویزیون، از پیوستن این بازیگر به جمع عوامل این فیلم خبر می‌دهد.
محمد کریمی تهیه کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان ضمن تأیید خبر فوق به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :مذاکرات ابتدایی جهت پیوستن حمید لولایی به جمع بازیگران این فیلم انجام شده است و در صورت توافقات نهایی و همچنین عقد قرار داد ،این بازیگر هم مسافر میبد یزد خواهد شد.

همکار مطبوعاتی ما با تاکید بر اینکه حضور بازیگران قدیمی و حرفه ای می تواند به موفقیت فیلم کمک کند اظهار داشت: چون رفاقت دیرینه‌ای با حمید لولایی دارم، سعی خواهم نمود نظر ایشان را جهت حضور در این فیلم جلب نمایم و حضورش در جمع بازیگران را به زودی رسانه ای کنم.
تهیه کننده فیلم‌باشگاه زن ذلیلان گفت :حمید لولایی برای بازی در سریال رضا عطاران قرارداد امضا کرده است لذا امیدوارم بتوانم با هماهنگی‌های به عمل آمده حضورشان را در فیلم باشگاه زن ذلیلان قطعی کنم.
باشگاه زن ذلیلان فیلم ۹۰ دقیقه است که توسط فرهاد طب نوری کارگردانی می شود و همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر فیلمبرداری آن در میبد یزد و با همکاری شهرداری میبد آغاز خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>