حمید کریمی بازیگر فیلم باشگاه زن ذلیلان :خوشحالم که امام رضا”ع” مجددا دعوتنامه مرا امضاء کرد

حمید کریمی بازیگر فیلم باشگاه زن ذلیلان که در عرصه مطبوعات هم فعالیت چشمگیری دارد و مدیریت فنی چندین نشریه را برعهده گرفته به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین در آستانه ولادت حضرت رضا “ع” گفت: خوشحالم که امام رضا “ع” مجددا دعوتنامه مرا هم امضا کرد تا به اتفاق هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت راهی استان خراسان رضوی شویم .
بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد ،اظهار داشت: پس از دوسال دلتنگی، از اینکه مجدداً به پابوسی امام رئوف می روم بسیار خوشحالم و امیدوارم با رعایت پروتکل های بهداشتی لحظات خوشی برای یکایک هنرمندان و ورزشکاران در مشهدالرضا رقم بخورد و بتوانیم از زورخانه‌های استان خراسان رضوی هم طبق سنوات گذشته بازدید به عمل آوریم .
حمید کریمی مدیر روابط عمومی نشریه رخصت پهلوان گفت :در کنار فعالیت در مطبوعات با توجه به علاقه مندی ام به بازیگری در هر دو عرصه فعالیت را در آینده پیگیری خواهم کرد.
بازیگر فیلم رقص دلفین ها درباره فیلم جدیدش گفت: فیلم باشگاه زن ذلیلان را دوست دارم چون در دو نقش متفاوت خودم را محک زدم .
حمید کریمی در ادامه با تاکید بر اینکه باید از جوانان حمایت ویژه‌ای به عمل آوریم گفت :باید زمینه را برای حضور نسل‌های مختلف به ویژه جوانان فراهم کنیم و به آنان میدان بدهیم .
وی در پایان اظهار داشت :هم اکنون دو فیلم سینمایی رقص دلفین‌ها، کوچه ژاپنی و دوتله فیلم عروس آسمان و باشگاه زن ذلیلان و سریال همسرایی را آماده نمایش دارد.
باشگاه زن ذلیلان به کارگردانی محمد کریمی که تازه ترین کارم می باشد هم اکنون در اتاق مونتاژ قرار دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>