حیدری : برای اینکه واژه پهلوانی را معنا کنیم کافی است خوب باشیم

«علیرضا حیدری» ملی‌پوش اسبق و پرافتخار کشتی کشورمان، با حضور در خانه کشتی شهید صدرزاده در جمع ملی پوشان آزادکار حضور یافت.
پس از دعوت فدراسیون کشتی از مفاخر کشتی ایران برای حضور در اردوهای تیم های ملی کشتی، علیرضا حیدری دارنده مدال برنز المپیک، یک مدال طلا، ۳ مدال نقره و یک مدال برنز جهان، ۳ مدال طلای بازی های آسیایی و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در اردوی تیم ملی حضور یافت.
حیدری ضمن آرزوی موفقیت برای تیم های ملی کشتی در میدان بزرگ المپیک گفت: ریل‌گذاری زندگی آینده‌تان را از امروز انجام دهید و هدفگذاری درست داشته باشید چراکه تعیین کننده است.

وی ادامه داد: همیشه احساس ارزش کنید به خاطر اینکه شما توانسته اید از یک جمع بزرگ به اینجا راه پیدا کنید.
این قهرمان اسبق کشتی گفت: وقتی کشتی گیران موفق می شوند، سرم را بالا می گیرم و دوست دارم شما به‌عنوان کسانی که الگوی کشتی کشور هستید در همین وقت باقی مانده، فاصله ها را نسبت به آن نقطه‌ای که می خواهید برسید، پر کنید.
حیدری خاطرنشان کرد: در بحث واژه پهلوانی، آقا تختی بسیار انسان بزرگ و خوبی بوده، اما واقعیت این است که نباید به دنبال مدل آقا تختی شدن باشیم، بلکه باید خود واقعیمان را بروز دهیم و برای اینکه واژه پهلوانی را ادا کنیم کافی است خوب باشیم و با ارزش هایمان مانند مهربان و حامی بودن، صبور و قوی بودن زندگی کنیم.
علیرضا حیدری همچنین به همراه اعضای تیم ملی کشتی آزاد به تماشای فیلم دیدار خود در المپیک آتن نشست و پس از آن نیز دقایقی را با ملی پوشان به تمرین پرداخت.
این پیشکسوت گرانقدر کشتی مبلغ ۳۰۰۰ دلار نیز به‌عنوان هدیه به ملی پوشان آزادکار اهداء کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>