کشتی‌گیران جوان و بزرگسال واکسینه شدند

با پیگیری فدراسیون، کشتی‌گیران جوان و بزرگسال و کادر فنی تیم‌های ملی، پیش از حضور در رقابت‌های جهانی روسیه و نروژ واکسینه شدند.
با هدف حفظ سلامتی کشتی‌گیران و مربیان و لزوم برگزاری تمرینات آن‌ها در شرایط ایمن‌تر، فدراسیون کشتی پیگیری‌های لازم و مستمر را به منظور واکسینه کردن کشتی‌گیران انجام داد.

بر این اساس با کمک فدراسیون پزشکی ورزشی، یکصد کشتی‌گیر و مربی آزاد و فرنگی‌کار که در تمرینات تیم‌های ملی کشتی به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی کشتی جوانان جهان در کشور روسیه و قهرمانی کشتی بزرگسالان جهان در کشور نروژ حضور خواهند داشت واکسن کرونا را دریافت کردند.
پیش از این نیز ۶۰ نفر شامل تیم‌های اعزامی به المپیک توکیو به همراه کشتی‌گیرانی که در تمرینات این تیم‌ها حضور داشتند، واکسن کرونا را دریافت کرده بودند.
فدراسیون کشتی حدود یک ماه قبل درخواست خود را به منظور واکسیناسیون تیم‌های ملی کشتی نوجوانان اعزامی به رقابت‌های جهانی مجارستان داده بود که به دلیل اینکه سن نفرات اعزامی زیر ۱۸ سال بود، واکسیناسیون انجام نشد.
رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی جهان روزهای ۲۵ تا ۳۱ مردادماه در کشور روسیه و رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهرماه در کشور نروژ برگزار می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>