محمد کریمی مدیر مسئول رخصت پهلوان :امیدواریم در روزهای کرونایی جایگاه برتر خود را حفظ کرده باشیم

هفته نامه» رخصت پهلوان » رسانه ای است که متولد شده تا فرهنگ اصیل ملی و مذهبی کشورمان را که در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی مستتر شده، را معرفی نماید.
بیست و پنجمین سال انتشار این نشریه نشان از همت بلند و اراده محکمی است که قصد دارد تا وظیفه خود را به عنوان یک نشریه تخصصی که داعیه ورزش ملی و مذهبی کشورش را دارد ، نسبت به ارتقای فرهنگ اصیل و ارزشمدار این ورزش ایفا کند.
«رخصت پهلوان » به عنوان تنها رسانه مکتوب ورزش زورخانه ای وظیفه ای خطیر و سنگین در ارائه فرهنگ غنی و تمدن کهن ایران زمین دارد.
تلاش دست اندرکاران این نشریه در راه اندازی آن گام مهمی در جهت اعتلا و توسعه فرهنگ پهلوانی و احیای فضائل اخلاقی بوده است.
حال که بیست و پنجمین سال انتشار آن را پشت سر می گذاریم فرصت را مناسب دیده تا برای جبران کاستی ها و تقویت و بازتعریف نقش این هفته نامه بازنگری جدی تری داشته باشیم.
بی شک بیست و پنجمین سالگرد انتشار «رخصت پهلوان » فرصت مغتنمی است تا این نشریه بار دیگر به نقش اساسی خود به عنوان یک رسانه تأثیر گذار و ارتباط آن با مدیران و مسئولان و ورزشکاران از یک سو و مردم قدرشناس و فهیم از سوی دیگر بپردازد.
«تنها نشریه ورزش زورخانه ای » در طول بیست و پنج سال فعالیت خود تمام سعی خود را به کار گرفته تا هم زیبایی ها و هم نازیبایی ها را به نمایش بگذارد؛ هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد و کاستی های زیادی در این عرصه وجود داشته است لیکن تأثیر گذاری نشریات و رسانه ها غیر قابل انکار است.
در پایان امید است این رسانه بتواند با الهام از آموزه های دینی، رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و پاسداری از ارزش های اسلامی و تعهد فرهنگی خود و با همت مضاعف دست اندرکارانش و همیاری و همفکری همه خوانندگان عزیزش در این روزهای کرونایی به جایگاه برتر رسانه ای در سطح استان وکشور دست یابد. یا حق
محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>