باشگاه زن ذلیلان به “جنجال در خانه ” تغییر نام داد

“باشگاه زن ذلیلان “به تهیه‌کنندگی محمد کریمی به “جنجال در خانه” تغییر نام داد و با همین عنوان پروانه نمایش دریافت خواهد کرد.
تهیه کننده و کارگردان فیلم “باشگاه زن ذلیلان” ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: تلاش‌ها در شورای پروانه ساخت به نتیجه نرسید و فیلم “باشگاه زن ذلیلان” به ” جنجال درخانه” تغییر نام داد تا با همین عنوان پروانه نمایش را دریافت و راهی پخش از رسانه ملی شود.
محمد کریمی تهیه کننده فیلم با اشاره به اینکه قطعاً تغییر نام مشکلاتی را برایمان به وجود خواهد آورد به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : ماه ها با نام باشگاه زن ذلیلان در رسانه های گروهی و فضای مجازی تبلیغات وسیعی انجام دادیم و همین موضوع ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره فیلم وارد خواهد ساخت و در واقع مخاطبین خود را از دست خواهیم داد.
تهیه کننده فیلم ” جنجال در خانه ” اظهار داشت : امیدوارم با تلاش مجدد اهالی رسانه بتوانیم نام “جنجال در خانه” را در ذهن مخاطب جا بیندازیم و به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم.
محمد کریمی با بیان اینکه باید در این دوران کرونایی امتیازات ویژه ای را برای فیلمسازان و تهیه کنندگان فراهم کنیم به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : شک ندارم “جنجال در خانه” با موفقیت روبرو خواهد شد و خستگی از تنمان در خواهد رفت.
جعفر دهقان، سعیدکریمی، شهرزاد عبدالمجید، لیلا بوشهری ، جواد انصافی، فریبا ترکاشوند، حمید کریمی، حمید دبستانی، یاشار یعقوبی، عباس نایی و مهدیار آزادفر بازیگران اصلی این فیلم هستند.
“جنجال در خانه ” هم اکنون آخرین مراحل فنی را پشت سر می گذارد و برای پخش تا چند روز دیگر آماده خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>