مراسم یادبود بازیگران فقید فیلم پهلوان هرگز نمی‌میرد در زورخانه حیدر کرار

مراسم یادبود بازیگران فقید فیلم پهلوان هرگز نمی‌میرد در زورخانه حیدر کرار اسلامشهر برگزار خواهد شد.
محمد کریمی تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی‌میرد ضمن تأیید خبر فوق به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: تصمیم داریم با توجه به پخش مجدد فیلم پهلوان هرگز نمی میرد طی ماه های اخیر از شبکه امید، مراسم یادبودی را برای بازیگران فقید این فیلم در یکی از زورخانه ها برگزار کنیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی، گوشه‌هایی از این ورزش را هم به نمایش بگذاریم .
تهیه کننده و کارگردان فیلم پهلوان هرگز نمی میرد اظهار داشت :در حاشیه مراسم قرار است لوح یادبودی هم به خانواده های زنده یاد داریوش اسدزاده، محمد برسوزیان منصورخاکی، حسین ونکی و فرهاد طب نوری نویسنده اثر اهدا نماییم و این گونه یادشان را گرامی بداریم.
همکار مطبوعاتی ما اظهار داشت: این مراسم بعد از ایام صفر در زورخانه حیدر کرار اسلامشهر به مدیریت سید رضا حسینی پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای و با حضور اهالی هنر و رسانه آن هم با محدودیت خاصی برگزار خواهد شد.
در فیلم پهلوان هرگز نمی میرد که روز ۵ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه نمایش پخش شد جعفر دهقان، سعید کریمی ،مهدی فقیه، پریسا گلدوست، کیانوش گرامی، رحمان مقدم، اسدالله یکتا ،محمد برسوزیان، منصورخاکی، حسین بانکی و حمید کریمی ایفای نقش کرده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>