پروانه ساخت فیلم فرشته مزاحم صادر شد

پروانه ساخت فیلم فرشته مزاحم از سوی شورای پروانه ساخت آثار بلند غیر سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد .
محمد کریمی تهیه کننده فرشته مزاحم ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: با تشکیل جلسه شورای پروانه ساخت آثار بلند غیر سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوران کرونایی به صورت حضوری با ساخت فیلم بلند غیر سینمایی فرشته مزاحم موافقت شد و پروانه ساخت این فیلم در تاریخ اول مهرماه ۱۴۰۰ صادر گردید.
تهیه کننده و کارگردان این فیلم در ادامه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: تا خاتمه ایام سوگواری آقا ابی عبدالله الحسین و پایان ماه صفر ،هیچ اقدامی صورت نخواهد گرفت و پیش‌تولید فیلم فرشته مزاحم به ماه ربیع الاول موکول خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: ژانر فیلم فرشته مزاحم کمدی است و بازیگران محبوب سینما و تلویزیون برای حضور در این اثر انتخاب خواهند شد تا مخاطبین ارتباط خوبی با فیلم برقرار کنند.
محمد کریمی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :بدون شک از جعفر دهقان جهت حضور در این فیلم دعوت خواهیم کرد ولی عوامل اصلی با نشست های حضوری و توافقات نهایی انتخاب خواهند شد.
تهیه کننده فیلم های پهلوان هرگز نمی میرد و جنجال در خانه اظهار داشت: در حال حاضر سخت به دنبال پخش و نمایش فیلم جنجال در خانه هستیم و امیدوارم در یک فرصت مناسب نیز با حضور هنرمندان و ورزشکاران از این فیلم رونمایی کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>