دلخانی هم طلایی شد

میثم دلخانی فرنگی‌کار ۶۳ کیلوگرم تیم ملی ایران در فینال این وزن در پیکارهای قهرمانی جهان با برتری مقابل حریفی از گرجستان طلا گرفت.

میثم دلخانی فرنگی‌کار شیرازی تیم ملی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان در دیدار فینال به مصاف لری آبولادزه دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۴ حریفش را شکست داد و مدال طلا گرفت و جمع مدال‌های طلای تیم ملی را در این مسابقه‌ها به ۳ رساند که در تاریخ پیکارهای قهرمانی جهان بی سابقه است.

دلخانی دارنده مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا، طلای امیدهای جهان و آسیا و برنز جوانان جهان است.  

دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دلخانی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر طالح ممدوف دارنده مدال نقره اروپا از جمهوری آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

پیش‌تر در پایان مسابقات هفت وزن کشتی فرنگی، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و علی‌اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا و محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>