محسنی : زورخانه نیازمند حمایت همه جانبه است

حسین محسنی که یکی از علاقمندان و ورزشکاران رشته باستانی است ، گسترش و توسعه این ورزش را از دغدغه های باستانی کاران عنوان کرد و گفت: توجه به نسل جوان می تواند ضمن سرعت بخشیدن به رشد این ورزش ، توسعه پایدار آن را مهیا کند.
وی افزود : این ورزش باید در جای جای ایران رشد پیداکند و این امکان پذیر خواهد بود مگر با توجه همگانی به این رشته
ورزشی .
این باستانی کار خوشنام کشورمان که در تهران ساکن است با بیان اینکه ورزش زورخانه نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان ورزش کشور است تصریح کرد : نباید فراموش کنیم ورزش زورخانه ای بخشی مهم از تاریخ و فرهنگ ایران زمین است که نه تنها اثرات مهم تربیتی و فرهنگی دارد بلکه در ابعاد مختلف اجتماعی وارزشی تاثیرگذار بوده است .
محسنی ادامه داد : درحال حاضر برنامه های خوبی برای رشد این ورزش در سطح کشور تبیین و اجرا شده و درواقع می توان گفت برای این ورزش گامهای بسیار خوبی برداشته شده است اما این مقدار باتوجه به گستردگی این ورزش کافی نیست.
وی به علاقمندان بسیار این رشته در استانها و شهرستانهای کشور اظهارداشت : خوشحالم که مسوولان فدراسیون ملی کشورمان با سفر به استانها و شهرستانهای به ارزیابی مسائل و مشکلات این رشته می پردازند و این مساله خود می تواند ارزیابی دقیق تری از وضعیت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ارائه کند .
وی تصریح کرد : گروه کارشناسی خوبی در فدراسیون ملی گرد هم آمده اند و من بسیار امیدوارم که از این پتانسیل می شود به بهترین شکل در برنامه ریزی ها بهره گرفت .
وی در پایان بهره گیری از دانش جوانان در برنامه ریزی ها را بسیار مهم دانست و گفت: درمیان زورخانه ای ها جوانان اندیشمندی داریم که با دعوت از آنها در حوزه تصمیم سازی می توان سرعت رشد این رشته را بیشتر کرد .

محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>