نمایش فیلم جنجال در خانه در مدرسه تاریخی دارالفنون

آیین رونمایی از فیلم جنجال در خانه به تهیه کنندگی محمد کریمی در مدرسه تاریخی دارالفنون با حضور هنرمندان، ورزشکاران و اهالی رسانه برگزار شد .
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین در این مراسم که به همت رخصت پهلوان و مدرسه تاریخی دارالفنون و با حمایت مجموعه باروشه برگزار شد، ضمن تقدیر از بازیگران این فیلم، در بخش‌های دیگر از زحمتکشان نیز تجلیل به عمل آمد.

نوای ضرب و زنگ مرشد در مدرسه تاریخی دارالفنون طنین انداز شد

مراسم رونمایی از فیلم جنجال در خانه از ساعت ۱۷ بعدازظهر در مدرسه تاریخی دارالفنون با ضرب و نوای مرشد امیر خواجه وندی آغاز شد و اجرای این برنامه با هنرنمایی نونهالان ورزش زورخانه ای به خاطر مشکلات فنی به مدت یک ساعت برگزار شد و پس از آن با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم مراسم به طور رسمی آغاز گردید.

تجلیل از بازیگران فیلم

با خیرمقدم سعید کریمی بازیگر فیلم و مجری برنامه از بازیگران اصلی و فرعی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و هدایای ویژه ای نیز به عوامل پشت صحنه تقدیم شد.
در این مراسم برخی از بازیگران غایب بودند که از جمله می‌توانیم به نام های شهرزاد عبدالمجید، لیلا بوشهری ،رضا شریف و محمد مهدی قاسمیان اشاره کنیم.

اجرای موسیقی زنده

اجرای موسیقی زنده توسط گروه موسیقی هنر فروغ ماندگار به مدیریت مجتبی تیموری از دیگر آیتم های این مراسم بود که با تشویق حاضران روبرو شد. استاد محمد تیموری و محمد کریمی در این آیتم سنگ تمام گذاشتند .

مولودی خوانی و استقبال حاضرین

مولودی‌خوانی از دیگر آیتم های مراسم رونمایی از فیلم جنجال در خانه بود که با استقبال حاضرین روبرو گشت.
یوسف همایونیان آذر مداح اهل بیت به بهانه ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی سلام الله علیها و امام جعفر صادق (ع) به مدیحه‌سرایی پرداخت که روح خاصی در سالن حکمفرما شد .

اجرای قطعه ای توسط یاور اقتداری

یاور اقتداری خواننده محبوب موسیقی پاپ کشورمان در این مراسم قطعه ای اجرا نمود که حال و هوای خاصی به مراسم بخشید .
یاور اقتداری در حاشیه این مراسم قول داد که برای فیلم فرشته مزاحم به طور افتخاری بخواند و یک اجرای خاص داشته باشد .

تجلیل از مسئولین دارالفنون

قبل از نمایش فیلم جنجال در خانه از حمید رضایی معاون محترم مدرسه تاریخی دارالفنون، مهدی رمضانی عکاسی و فیلمبرداری پیشکسوت ورزش، مهدی آزادفر یار و یاور همیشگی رخصتی ها، سید رضا حسینی پیشکسوت صاحب زنگ ورزش پهلوانی اسلامشهر و سرهنگ قاسمی رئیس اجراییات منطقه ۱۴ راهنمایی رانندگی توسط محمدکریمی تهیه‌کننده فیلم تجلیل به عمل آمد .

نمایش فیلم بدون صندلی خالی

با وجود حضور ویروس کرونا در کشور پس از گذشت یک سال و نیم، فیلم جنجال در خانه با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون صندلی های خالی به نمایش عمومی درآمد و مورد استقبال قرار گرفت که به دلیل تقاضای بعضی از غایبین مجدداً این فیلم روز جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در سینما سپیده به نمایش عمومی در خواهد آمد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>