هنرمندان و ورزشکاران در ابن بابویه

جمعی از هنرمندان و ورزشکاران در ابن‌بابویه به بهانه درگذشت والده گرامی مسعود نهال پیشکسوت ورزش باستانی حضور پیدا کردند.
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین جمعی از هنرمندان و ورزشکاران امروز جمعه با حضور در ابن بابویه با خانواده نهال ابراز همدردی کردند و پس از آن بر سر مزار جهان پهلوان غلامرضا تختی حاضر شدند .
در این مراسم که به بهانه هفتمین روز درگذشت مادری مهربان در ابن‌بابویه برگزار شده بود اهالی نشریه رخصت پهلوان هم حضور داشتند و پس از آن بر سر مزار دیگر پهلوانان آرمیده در ابن‌بابویه به ویژه زنده یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی حاضر شدند و با قرائت فاتحه یاد آنان را گرامی داشتند.
مسعود نهال پیشکسوت ورزش زورخانه ای در همین رابطه با خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: حضور اهالی ورزش و هنر در این مراسم آن هم در روزهای کرونایی و شرایط خاص حاکم بر کشور با وجود این بیماری نشان از آن دارد که هنوز بوی مردی و مردانگی به مشام می‌رسد و مهر و محبت همواره جاری و ساری است.
وی آنگاه اظهار داشت :از طرف خودم و خانواده نهال از یکایک حاضرین کمال سپاس را دارم و امیدوارم هرچه سریعتر این بیماری ریشه کن شود و همه چیز به حالت عادی برگردد.
در این مراسم چهره‌های مختلف هنری و ورزشی حضور داشتند که از آن جمله می توانیم به نام‌های نادر طریقت، محمدکریمی، رضا صفایی پور، حمید کریمی ،سید رضا حسینی، مهدی رمضانی، سعیدرضا نهال، مرشد رامین گلستانی ،برادران تیموری، استاد محمد تیموری، سردار تورانی و رحمان مقدم اشاره کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>