تجلیل وزیر فرهنگ از دو قهرمان کشتی‌ آزاد مسابقات جهانی نروژ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با جمعی از اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با تبریک این موفقیت به قهرمانان، از تلاش‌های آن‌ها در مسابقات جهانی نروژ قدردانی کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در دیدار با حسن یزدانی و امیرحسین زارع، دارندگان مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد نروژ، از آنان تجلیل کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قهرمانی‌های ورزشکاران ما اتفاق بسیار خوبی است، گفت: در شرایط عمومی جامعه که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، این قهرمانی‌ها باعث نشاط اجتماعی می‌شود و از این رو آرزوی بهترین‌ها برای قهرمانان کشور دارم که دل مردم را شاد می‌کنند.
اسماعیلی در ادامه، از قهرمانان حاضر در این دیدار خواست در کنار ایجاد و راه‌اندازی مجموعه‌های ورزشی، به موضوعات فرهنگی هم توجه کنند و در کنار ورزش، فرهنگ پهلوانی را هم ترویج دهند.
عضو کابینه دولت سیزدهم در این دیدار در خصوص برخی‌ مشکلات ورزشکاران قهرمان که در تلاش هستند سالن‌های ورزشی احداث و ورزش قهرمانی را گسترش دهند گفت‌وگو شد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول مساعد داد برای تسریع در حل مشکلات و موانع مرتبط این موضوع را به مسئولان مربوطه منعکس کند.
در این دیدار سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیات کشتی مازندران و رئیس هیات کشتی شهرستان آمل حضور داشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>