پریچهره: مرام پهلوانی هرگز فراموش نشود

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی پهلوانی کشور و ورزش‌های زورخانه‌ای تهران تاکید کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا این رشته ورزشی از محرومیت خارج شود.

نصرالله پریچهره در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی پهلوانی کشور و ورزشهای زورخانه ای استان تهران اظهار کرد: در ورزش باید همواره به دور دست ها نگاه کرد و در این رشته نیز باید زاویه دیدمان را ارتقاء ببخشیم و تهران را برای کشور ببینیم و نه فقط برای استان تهران.
وی گفت: اگر دوستدار و دلسوز این رشته ورزشی هستید باید به ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی خدمت کنید و بدانیم همه کمک‌ها، مالی نیست و گاهی حضور فیزیکی بزرگترها در زورخانه عین کمک است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، سرکشی از زورخانه ها را جزو برنامه های خود دانست و افزود: سرکشی از زورخانه های مختلف را در دستور کار داشته و داریم و با هیات تهران برای کمک به زورخانه ها هماهنگ هستیم. قرار شده در بحث ساخت و سازها ورود پیدا کرده و نسبت به تعمیرات و بازسازی آنها اقدام کنیم. همه باید دست به دست هم بدهیم تا این رشته ورزشی از محرومیت خارج شود.
وی تصریح کرد: در کنار برنامه ریزی خوب هیات ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، من هم خدمتگزار این ورزش هستم. هر کجا که بوده ام به این رشته کمک کرده ام با افتخار مرشد و دست به ضرب و بچه زورخانه و ورزشکار باستانی بوده‌ام.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پایان اظهار امیدواری کرد که این رشته ورزشی در تهران و کشور بدرخشد و مرام پهلوانی هرگز فراموش نشود، کشتی پهلوانی باید با ورزش صبحگاهی عجین شده و پهلوانان بسیار خوبی را به مملکت اسلامی، تحویل بدهیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>