بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون : مشکلات همچنان ادامه دارد

رحمان مقدم بازیگر قدیمی و سالخورده سینما و تلویزیون که بیش از یکسال با بیماری‌های مختلف دست و پنجه نرم می کند ، به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: دوران سختی را پشت سر گذاشتم و هنوز هم بعد از یک سال و نیم با انواع و اقسام بیماری ها مبارزه می کنم.

این بازیگر قدیمی با بیان اینکه بیماری امان من را بریده است اظهار داشت: در حال مبارزه با بیماری‌های مختلف به ویژه سکته مغزی، پروستات، بیماری کلیوی بودم که کرونا هم به ما رحم نکرد و من و همسرم را درگیر خود نمود که به لطف خداوند متعال با بستری شدن در بیمارستان توانستیم این بیماری را هم شکست دهیم و دوباره به زندگی خود بازگردیم.
بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد به تهیه کنندگی محمد کریمی اضافه کرد : مشکلات ما هنوز ادامه دارد و دست از سر ما برنمی دارد به همین خاطر از مسئولین انتظار دارم نیم نگاهی هم به ما قدیمی‌ها داشته باشند.

رحمان مقدم که هنوز هم در منزل دوران نقاهت را پشت سر می گذارد، بیان داشت: با این بیماری و کهولت سن هنوز هم موفق به دریافت کامل هزینه های درمان نشده ام و همین موضوع اختلالاتی در زندگی روزمره به وجود آورده است به همین خاطر امیدوارم نه تنها مشکلات بنده بلکه مشکلات تمامی اهالی هنر و ورزش به زودی مرتفع گردد .
وی قرار است هفته آینده به صندوق اعتباری هنر برود تا بلکه از این طریق بخشی از مشکلاتش را برطرف نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>