باران چشمه : دوست دارم در فدراسیون پهلوانی خدمت کنم

رییس فدراسیون‌ ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در واکنش به بحث حضورش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس، گفت: حمید سجادی به من پیشنهاد داد با حضور در پرسپولیس به این باشگاه پر طرفدار کمک کنم اما به او گفتم افراد شایسته‌تری نسبت به من وجود دارند که می‌توانند کمک بیشتری کنند.

وی افزود: من از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردم اجازه بدهد در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بمانم زیرا واقعا به آن علاقه دارم.
کاندیدای مدیرعاملی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ورزش زورخانه‌ای که ورزش ملی ما است به حدی کار عقب مانده دارد که خودم دوست دارم اینجا باشم.
باران چشمه تصریح کرد: سجادی اصرار دارد به پرسپولیس بروم و همچنان روی خواسته خود مصر است و باید دید خواست خدا چیست و چه پیش می‌آید.
وی تاکید کرد: عضو هیات مدیره باشگاه پاس بودم و وضعیت باشگاه‌ها را می‌دانم، شرایط بدهی پرسپولیس خیلی جالب نیست و افراد شایسته‌تری از من برای حضور در این باشگاه هستند زیرا پرسپولیس نیاز به کمک بیشتری دارد، به همین دلیل از سجادی خواهش کردم اگر می‌شود فرد دیگری را انتخاب کند.
رییس فدراسیون‌ ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی اعلام کرد: مالیات پرسپولیس و استقلال خیلی بالا است، البته آجورلو به عنوان یک مدیر باشگاهی و فوتبالی در این مدت خیلی وضعیت استقلال را سر و سامان داده است و از عهده کار هم برمی‌آید.

باران چشمه گفت: به سجادی گفتم اگر کمکی از دست من بربیاید انجام می‌دهم اما برای مدیرعاملی باید دنبال فردی باشد که در بحث اقتصادی پول خوبی بیاورد تا مشکل مالی پرسپولیس حل شود، البته همسرم گفته اگر به این باشگاه رفتی دیگر به خانه برنگرد زیرا شرایط پرسپولیس با روحیه من سازگاری ندارد. داود قاسمیان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>