عنایت بخشی: زندگی من با ارادت به اهل بیت (ع) می گذرد

بازیگر سریال «ولایت عشق» گفت: ایام فاطمیه همچون ایامی مانند ماه محرم و صفر و یا شب‌های قدر ایامی مهم هستند که می‌توانیم با توسل به درگاه پروردگار گناهان خود را مورد آمرزش قرار داده و نفس خود را پاک کنیم، این ایام بهترین زمان برای نزدیک شدن به باری تعالی بوده و به نوعی فرصتی بزرگ برای هر انسان است.
عنایت بخشی پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول کار خاصی نیستم، طی دو سال گذشته پیشنهاداتی داشتم و یکبار هم برای بازی در یک تله فیلم راهی شمال کشور شدم اما در کل ترجیح دادم کمتر کار کنم تا به بیماری کرونا مبتلا نشوم.
وی در همین راستا ادامه داد: بالاخره سنی از من گذشته و باید بیشتر از قبل به سلامتی خود اهمیت دهم، شرایط برای بازیگران هم به نحوی است که شما هر کاری کنید در نهایت در یک اتاق کوچک و در کنار چند بازیگر مجبور به برداشتن ماسک می شوید و طبیعتا این اتفاق احتمال درگیری با بیماری کرونا را افزایش می دهد.
این بازیگر پیشکوست سینما و تلویزیون افزود: خدا را شکر می‌کنم که طی سالها کار خودم را انجام دادم و به شرایطی رسیدم که مردم همواره به من لطف دارند، حتی اگر مدتها در کاری بازی نکنم باز هم مردم هستند که کنار من بوده و همیشه به من لطف و محبت دارند.
وی درباره فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: همه می‌دانند که زندگی من با ارادت به اهل بیت (ع) می گذرد، برای من سیره و رفتار این عزیزان همیشه راهگشا بوده و همیشه گفته ام که اگر خیری در زندگی من جاری شده به واسطه توسل به «ائمه اطهار (ع)» بوده است.

بخشی در همین راستا خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل ادامه شیوع بیماری کرونا نمی‌توانم به هیات های مذهبی بروم، سالهای قبل از کرونا سعی می کردم اگر در ایام فاطمیه جایی هیات بود، برای عزاداری حضور پیدا کنم اما امسال عزاداری را در خانه انجام می دهم. محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>