از کارگر شریف تجلیل به عمل آمد

از حاج عباس کارگر شریف خیر اردکانی و مالک کاشی گلسرام تجلیل به عمل آمد.
به پاس سالها خدمت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری و دستگیری از ضعف‌ها و فقرا از حاج عباس کارگر شریف، مالک کاشی گلسرام با اهدای شال پهلوانی مزین به نام آقا ابوالفضل العباس تجلیل به عمل آمد.
محمد‌کریمی صاحب امتیاز رخصت پهلوان و تهیه‌کننده فیلم جنجال در خانه در حاشیه این مراسم گفت: حاج عباس کارگر شریف از انسانهای شریف و دوست داشتنی است که در تمامی لحظات حضور خیرخواهانه دارد و دستگیری را سرلوحه کارش قرار داده است. وی اضافه کرد،: افرادی چون حاج عباس کارگر شریف در جامعه کم نیستند لذا ما باید آن را شناسایی کنیم و قدردان آنها باشیم .
صاحب امتیاز رخصت پهلوان آنلاین گفت ،:حاج عباس کارگر شریف بدون هیچ چشمداشتی در کارهای عام المنفعه حضور پیدا می‌کند و این وظیفه ما و دیگران است که از وی قدردانی کنیم.
سید رضا حسینی پیشکسوت ورزش و رئیس هیئت پهلوانی اسلامشهر در این دیدار گفت: جامعه به حاج عباس کارگر شریف ها نیاز دارد، آنها بوی مردی و مردانگی می‌دهند، آنها از تبار دیگری هستند و باید لحظه به لحظه از آن ها و خدمات آن ها قدردانی کرد.
وی اضافه کرد: من به شخصه از طرف جامعه ورزش و هنر از وی تشکر می‌کنم و امیدوارم در یک مراسم ویژه در زورخانه حیدر کرار اسلامشهر از وی تجلیل کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>