نصیریان : امسال فیلمی در جشنواره ندارم

بازیگر فیلم «مسخره باز» گفت: امسال هیچ فیلمی را در جشنواره فیلم فجر ندارم، فکر می‌کردم که شاید روشنایی به فجر برسد، اما این طور نشد و غایب جشنواره هستم .
علی نصیریان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی چندین پیشنهاد برای بازی در تلویزیون و سینما دارم که باید همه آن‌ها را بررسی کنم، فعلا در حال مطالعه فیلمنامه این آثار هستم و باید دید در آخر چه خواهد شد.
وی در همین راستا ادامه داد: آخرین بار برای بازی در فیلم سینمایی «روشنایی» به کارگردانی میکائیل کوشان جلوی دوربین رفتم، فیلمی اجتماعی که به مشکلات و معضلات روزمره می‌پردازد، بعد از آن فیلم هنوز کار تازه‌ای را قبول نکرده ام.
این بازیگر پیشکسوت سینما درباره حضورش در فیلم «روشنایی» تاکید کرد: به نظرم فیلم جمع و جور و خوبی شده است، در این فیلم با «حسین پاکدل» همبازی بودم، این دومین تجربه کارگردانی کوشان بود، اما به طور کلی از پس فیلم برآمد.
بازیگر فیلم سینمایی «گاو» درباره دلیل کم کاری خود در سینما افزود: واقعیت از سویی خسته ام و حوصله هر کاری را ندارم، اثر باید خیلی جذاب باشد تا بازی در آن را بپذیرم، در ضمن دو سال گذشته کرونا نگذاشت سر پروژه خاصی بروم، اما حالا که این بیماری فروکش کرده اگر فیلمنامه خوبی به دستم برسد بازی می‌کنم.

نصیریان پیرامون فعالیت‌های خود در سال آینده خاطرنشان کرد: باید دید بالاخره این کرونا تمام می‌شود یا نه، اگر با همین روند واکسن زدن مردم انجام شود امیدوارم که سال آینده با آرامش بیشتری بتوانم به بازیگری فکر کنم و نگران بیماری کرونا نباشم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>