محمد کریمی تهیه کننده زنگ پهلوانی: فاز دوم خارج از پایتخت ضبط خواهد شد

محمد کریمی تهیه کننده برنامه زنگ پهلوانی از تولید فاز دوم این برنامه در خارج از تهران خبر داد.
تهیه کننده زنگ پهلوانی اضافه کرد: برنامه زنگ پهلوانی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با احیا و توسعه ورزش پهلوانی جلوی دوربین رفته است و امیدواریم با حمایت مسئولین و متولیان ورزش به ویژه صدا و سیما روند تولید این برنامه استمرار داشته باشد تا در معرفی این ورزش در رسیدن به جایگاه اصلی اش موفق عمل نماییم.
محمد کریمی صاحب امتیاز پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین اظهار داشت : شاید فاز اول این برنامه که هم اکنون هر روز صبح از شبکه جام جم به روی آنتن می‌رود با نقاط ضعفی روبه‌رو باشد ولی قول می‌دهیم در فاز دوم که در خارج از تهران ضبط خواهد شد ضعف ها را پوشش داده و در جذب جوانان به این ورزش نیز موفق عمل نماییم.
تهیه‌کننده زنگ پهلوانی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: در فاز اول بیشتر به معرفی این ورزش ملی و مذهبی کشورمان پرداختیم و در کنار آن با پیشکسوتان ورزش نیز به گفتگو نشسته ایم که امیدواریم مورد قبول واقع شود .
تهیه کننده زنگ پهلوانی و فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در ادامه اظهار داشت: فاز اول این برنامه در زورخانه حیدر کرار اسلامشهر و شهید عراقی تهران با حمایت مهندس امیر عرب رئیس هیئت پهلوانی استان تهران و با حضور پیشکسوتانی چون محمدرضا توپچی، علی جلیلوند ،جهانگیر آقاپور، محمد محمودی ،محمود جهانیان ،سیدرضاحسینی، عباس علی نیا ،امیر باستانی و سعید کریمی با اجرای مرشدان ارزنده کشور علی نجفی تهرانی، جلال نجفی تهرانی، محمدعلی اسلامی و سید هاشم هاشمی جلوی دوربین رفته است.
زنگ پهلوانی در ۱۵ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه جهانی جام جم ۱ به تهیه‌کنندگی محمد کریمی تولید شده است این برنامه هر روز ساعت ۸:۳۰ به روی آنتن می‌رود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>