جایزه دلاری اتحادیه جهانی برای حسن یزدانی

حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک که در رنکینگ سال ۲۰۲۱ اتحادیه جهانی کشتی در جایگاه دوم قرار گرفته بود، ۷ هزار دلار جایزه درنظر گرفته شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی را دریافت. کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این جایزه توسط ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی به این قهرمان پرافتخار کشورمان اهداء شد.
لازم به ذکر است، با اعلام اتحادیه جهانی از سال ۲۰۲۱، کشتی گیران برتر رنکینگ در اوزان دهگانه آزاد و فرنگی و زنان، هر کدام جمعا مبلغ ۲۰۰ هزار دلار دریافت می کنند. که به ترتیب به نفرات اول تا سوم هر وزن ۱۰، ۷ و ۳ هزار دلار تعلق می گیرد.
بر این اساس در کشتی آزاد کامران قاسم پور بعنوان نفر اول وزن ۹۲ کیلوگرم، حسن یزدانی و امیرحسین زارع بعنوان نفرات دوم اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم و محمد نخودی بعنوان نفر سوم وزن ۷۹ کیلوگرم در رنکینگ سال ۲۰۲۱ قرار گرفتند.
همچنین در کشتی فرنگی نیز میثم دلخانی، محمدرضا گرایی و علی اکبر یوسفی بعنوان نفر اول اوزان، ۶۳، ۶۷ و ۱۳۰ کیلوگرم و محمدهادی ساروی بعنوان نفر دوم وزن ۹۷ کیلوگرم رنکینگ اتحادیه شناخته شدند.
خاطرنشان می کند طی مراسمی و با حضور سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس، جوایز کشتی گیران کشورمان به آن ها اهداء شده بود و حسن یزدانی به دلیل حضور در انجام تست های آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک در این مراسم حضور نداشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>