رضا بنفشه خواه : از حضور در جمع زورخانه ای ها خوشحالم

هنرمند پیشکسوت سینما ،تلویزیون و تئاتر کشورمان خواستار توجه بیشتر به پیشکسوتان شد .
رضا بنفشه خواه در حاشیه مراسم ورزش باستانی در زورخانه شیر به خبرنگار رخصت پهلوان گفت: حضور در چنین جمع هایی به ویژه بودن در کنار ورزشکاران را بسیار می پسندم چرا که در چنین مراسم خاطرات زنده و مردم درکنار هم قرار می گیرند و شادیها و غم هایشان را با یکدیگر تقسیم می کنند و این گونه است که مرام پهلوانی انتشار پیدا می کند.
وی با یادآوری خاطرات گذشته از مرحوم عزت الله کریمی پیشکسوت و موسس رخصت پهلوان اظهارداشت : تا زمانی که زنده بود از حال تمامی پیشکسوتان خبر می گرفت و این مایه امیدواری تمامی یاران پیشکسوت و کهن کسوت در عرصه ورزش و هنر بود .
این هنرمند برجسته کشورمان اضافه کرد : او نگران حال واحوال دوستانش بود. افرادی چون او تعدادشان کم است و من جای او را دراین جمع خالی می بینم، حیف که حسرت خوردن دیگر فایده ای ندارد.
وی تصریح کرد: زمان زود می گذرد و ما در گذر زمان عزیزان بسیاری را از می دهیم که شاید تا سالها فقدانشان در باورمان نگنجد اما واقعیت این است که آنها از پیش ما می روند و این سفر، سفری همیشگی وبی بازگشت است .
بنفشه خواه خاطر نشان ساخت: بیایید تا هستیم در کنار هم بنشینیم واز احوال یکدیگر جویا شویم. زندگی خیلی کوتاه است لذا تا می توانیم نیکی کنیم و مهر و محبت را در جامعه منتشر کنیم .
وی ادامه داد : از اینکه در جمع زورخانه ای ها هستم خوشحالم و امیدوارم ورزش پهلوانی به جایگاه اصلی اش دست پیدا کند. اعظم صبوری

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>