حضور رخصتی ها در زورخانه شهید سلیمانی

اعضای نشریه رخصت پهلوان در شب تجلیل از مرشد فرامرز نجفی تهرانی در زورخانه شهید سلیمانی حضور پیدا کردند و در کنار دیگر باستانی کاران شب به یادماندنی و خاطره انگیزی را رقم زدند.
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین در این مراسم در حضور چهره های نام آشنای ورزش و هنر از خدمات این مرشد ارزنده تجلیل به عمل آمد و پس از آن ورزشکاران به داخل گود رفتند و به هنرنمایی پرداختند .
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران در حاشیه این مراسم گفت: مرشد فرامرز نجفی تهرانی از گنجینه‌های ورزش پهلوانی است و قدردانی و تجلیل از او باید خیلی زودتر در دستور کار قرار می گرفت .
وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان ،ورزش پهلوانی رونق فراوانی دارد ،افزود: امیدوارم با خروج کرونا از کشور شاهد شکوفایی دوباره این ورزش باشیم و دوباره زورخانه ها را مملو از جمعیت ببینیم.
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران اضافه کرد: تجلیل از پیشکسوتان این ورزش باید در دستور کار متولیان ورزش قرار بگیرد که در این راه هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان تهران به عنوان بازوی اصلی در کنار آنها خواهد بود .
در این مراسم چهره‌های نام‌آشنایی حضور داشتند که از آن جمله می‌توان به نامهای دکتر رحیمی، دکتر باقری ،محمد محمودی، مجید مظفری ،محمد کریمی، عباس علی نیا، امیر باستان ،حاج محمد قمیان، عباس شیر خدا ،حسن ناظریان، سید امیر معروفی، داوود ملک محمدی ،رضا قلی زاده، امید امیدی، امین‌فرزانه ،محمد فلاحتی، جهانگیر آقاپور ،مرشد زرشکیان و غلام کویتی پور اشاره کنیم.
این مراسم تا بامدادی از شب ادامه داشت و در پایان نیز سفره احسان توسط سید مهدی قریشی پهن گردید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>