بازیگران سینما و تلویزیون در جمع اهالی زورخانه

بازیگران سینما و تلویزیون در شب ولادت آقا امام حسن مجتبی (ع) در جمع اهالی زورخانه حضور پیدا کردند و از نزدیک با پیشکسوتان ورزش دیدار کردند .
مجید شهریاری، امیر زریوند و سعید کریمی بازیگران سال های دور سینما و تلویزیون بودند که به دعوت رخصتی ها در جمع زورخانه ای ها حضور پیدا کردند و تا پاسی از شب به تماشای ورزش پهلوانی نشستند.
مجید شهریاری در جمع باستانی کاران به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : ورزش باستانی را دوست دارم و همین عشق و علاقه باعث شد تا امشب در جمع آنان حضور پیدا کنم.
وی در حاشیه این مراسم از آمادگی خود جهت حضور در فیلم فرشته مزاحم به تهیه کنندگی محمد کریمی سخن گفت و اضافه کرد : نقش های متفاوتی بازی کرده ام ولی دوست دارم در یک فیلم پهلوانی هم حضور پیدا کنم.
امیر زریوند نیز گفت: با حضور در زورخانه حالم خوب می‌شود و به آرامش می رسم به همین خاطر با دعوت رخصتی ها همیشه به زورخانه خواهم آمد و در جمع پهلوانان حضور خواهد یافت.

بازیگر سریال ساعت خوش اضافه کرد: علاقه مندی من به ورزش پهلوانی به جایی رسیده است که دوست دارم این ورزش را به طور کامل فرا بگیرم.
وی که از مربیان خوش اخلاق ورزشهای رزمی است می افزاید: اگر نقش خوبی پیرامون ورزش پهلوانی به من پیشنهاد شود با کمال میل خواهم پذیرفت و به همین خاطر امیدوارم این اتفاق هر چه سریعتر رقم بخورد .
سعید کریمی بازیگر سینما و تلویزیون که خود از ورزشکاران باستانی است به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : ورزش پهلوانی در خون و رگ من جاری است و لحظه ای از آن غافل نخواهم شد به همین خاطر اگر فرصتی پیدا کنم برای صیقل دادن روح و جسم خود به زورخانه خواهم آمد.
او که در چندین اثر پهلوانی حضور داشته است و به داخل گود هم رفته است می‌افزاید : باید ساخت فیلم‌های پهلوانی در دستور کار قرار بگیرد تا مردم بیشتر با این ورزش و قوانین آن آشنایی پیدا کنند.
سعید کریمی که فیلم پهلوان هرگز نمی میرد را در جشنواره فیلم های ورزشی دارد از مردم خواست فیلم احیا را ببیند.

نسا امین دار تبریری

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>