زورخانه باید مورد توجه قرار بگیرد

اعضای نشریه رخصت پهلوان به اتفاق تنی چند از هنرمندان ضمن بازدید از اماکن تاریخی استان یزد در جمع باستانی کاران نیز حضور پیدا کردند و با پیشکسوتان یزدی به گفتگو پرداختند .
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین رخصتی ها در این سفر یک روزه ضمن بازدید از زورخانه شاه مردان یزد با اهالی زورخانه نیز هم کلام شدند. مرشد علیرضا حجتی ضمن خیر مقدم به اعضای تنها نشریه ورزش پهلوانی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: از اینکه دوباره از رخصتی ها و هنرمندان میزبانی می کنیم احساس خوبی داریم و امیدوارم این روند نیز در آینده ادامه پیدا کند و شاهد حضور دوباره هنرمندان از جنس ورزش در جمع اهالی زورخانه باشیم.
وی اظهار داشت :کرونا ورزش پهلوانی را از رونق انداخت لذا باید تلاش کنیم با خروج و یا کمرنگ شدن این ویروس زمینه شکوفایی مجدد آن را فراهم آوریم تا شاهد حضور دوباره و پررنگ باستانی کاران در گودهای مقدس پهلوانی باشیم.
مرشد حجتی با اشاره به اینکه زورخانه باید مورد توجه قرار بگیرد، به خبرنگار ما گفت: مسئولین کشور هم باید بیشتر در کنار این ورزش باشند و برای بهبودی آن در جای جای کشورمان تلاش کنند.
حسن صاحبی پیشکسوت ورزش پهلوانی نیز در جمع باستانی کاران به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: باید تلاش کنیم زمینه حضور جوانان را در جمع زورخانه ای ها فراهم کنیم و امکانات ویژه در اختیار آنها قرار دهیم .
وی اظهار داشت: نسل امروز به حمایت نیاز دارد لذا باید حمایت ویژه ای از آنان به عمل آوریم.
صاحبی ادامه داد: در کنار رخصتی ها حضور در زورخانه ها را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم حاصل این حضور ها مثبت و سازنده باشد.

علی غریب نواز
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>