طالقانی: قوه قضاییه، از بانیان اصلی جشن گلریزان است

خَیر و بانی جشن‌های گلریزان گفت: مسئولان قضایی به ویژه ستاد دیه استان که ارتباط خوبی با خیرین دارند، زندانیان واجد شرایط رهایی از حبس را شناسایی و معرفی می‌کنند و به واسطه برپایی جشن گلریزان به آغوش زندگی باز می‌گردند.

محمدرضا طالقانی در جریان جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در شهرک سینمایی غزالی، اظهار داشت: سُنت گلریزان، از قطعه‌های ارزشمند پازل فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است. خیلی از بزرگان ورزش و پهلوانان نامی ایران زمین مانند پوریای ولی، جهان پهلوان آقا تختی از بانیان فرهنگ گلریزان در راستای کمک به زندانیان و در مجموع نیازمندان بودند.
رئیس سابق فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه درخت تنومند فرهنگ گلریزان در ایران ریشه در تمدن اسلامی دارد، تصریح کرد: سفره گلریزان همیشه در زورخانه‌ها پهن بود و الآن هم در بستر ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در جهت کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان پهن و گسترده است.
این خَیر استان تهران و کشور با بیان اینکه قوه قضاییه، از بانیان اصلی جشن گلریزان است، اضافه کرد: مسئولان قضایی به ویژه ستاد دیه استان که ارتباط خوبی با خیرین دارند، زندانیان واجد شرایط رهایی از حبس را شناسایی و معرفی می‌کنند و به واسطه برپایی جشن گلریزان به آغوش زندگی باز می‌گردند.

طالقانی با تأکید بر اینکه کمک مالی به جشن گلریزان و آزادی زندانی حس و حال وصف ناشدنی دارد، خاطر نشان کرد: پاداشی ماندگار و دنیوی و اخروی برای خیرین به ویژه در بحث آزادی زندانی نوشته می‌شود.
علی غریب نواز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>