بازیگر رفسنجانی به جمع بازیگران فرشته مزاحم پیوست

بازیگر رفسنجانی با پیوستن به جمع بازیگران فیلم فرشته مزاحم به تهیه کنندگی محمد کریمی در تازه‌ترین کار تصویری خود جلوی دوربین فرهاد قدیریان خواهد رفت.
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین فاطمه عرب بازیگر رفسنجانی در تازه ترین کار تصویری خود در فیلم فرشته مزاحم به کارگردانی محمد کریمی بازی خواهد کرد.
عرب در همین رابطه به خبرنگار ما گفت : از اینکه فیلم فرشته مزاحم در رفسنجان تولید خواهد شد و من هم به عنوان بازیگر انتخاب شده ام، خوشحالم به همین خاطر امیدوارم انتظارات را برآورده کنم و به اعتماد کارگردان فیلم پاسخ مثبت دهم.
بازیگر فیلم جهیزیه بابام به کارگردانی کمال مقدم اضافه کرد: علاقه ام به بازیگری باعث شده تا در کلاس های مختلف شرکت کنم و گواهینامه حضور در این کلاسها را هم دریافت نمایم.
بازیگر فیلم سیندرلا به کارگردانی صلح میرزایی در ادامه افزود: به بازیگری علاقه فراوانی دارم لذا امیدوارم شرایط برای حضور در این حرفه برایم بیشتر از گذشته رقم بخورد.
فاطمه عرب در پایان به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: هدف های زیادی در بازیگری دارم که امیدوارم طی سال های آینده و با کسب تجربیات بیشتر به این مهم دست پیدا کنم.
نسا امین دار تبریزی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>