رخصت پهلوان ۲۶ ساله شد

هفته نامه رخصت پهلوان اولین نشریه تخصصی ورزش ملی و مذهبی کشورمان بوده که پس از انقلاب اسلامی ایران با مدیریت زنده یاد نصرالله کریمی منتشر و به مخاطبان خاصش عرضه شد.
۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ مصادف است با بیست و ششمین سال انتشار این هفته نامه. هفته نامه ای که مفتخر است که
پرافتخار ترین موضوع کشورمان را پیگیری می کند .موضوعی که دستمایه آن عشق است، عشق به خانواده ای بزرگ به اندازه تمامی مردمانی که در تاریخ ایران زمین زیسته اند ، آری باورمان این است که ما رخصتی ها با شما ورزشکاران و شما تماشاچیان، با شما علاقمندان به ورزش ملی کشورمان یک خانواده‌ایم. یک خانواده عیالوار اما به شکرانه خداوندگار قلم، سربلند.
هیچ وقت نشد که این خانواده درجایی ساکن بایستد چرا که این ورزش نه سکون می پذیرد و نه در جا زدن را .
ما همیشه با قامتی بلند و سینه‌ای فراخ و آماده به خدمت ایستاده ایم.
عیالواری است دیگر! اما آخر همه این‌ها می‌دانی چیست؟ یک دل سیر لبخند، لبخندی که ثبت می‌شود تا یادگار هرساله و هرساله این خانواده باشد، لبخندی که حالا ۲۶ ساله است.
«رخصت پهلوان ۲۶ سال است که با کودکی و جوانی خیلی از باستانی کاران گره خورده است.
هفته نامه ای که صبح‌های روز دوشنبه آفتاب‌نزده، زورخانه ها ، باستانی کاران ، و هیتها ی ورزشی را غافلگیر می کند تا در آن از ورزش زورخانه بیشتر بخوانند و بیشتر بدانند .
این هفته نامه خیلی روزها خبرهای خوش را به مخاطبانش هدیه می کرد و خیلی روزها هم لابه لای خط نوشته هایمان حامل خبرهای ناخوشایند هم بودیم اما چه کنیم که رسالت داشتیم و آنهم چه رسالتی عظیمی آری با هر هفته از انتشار رخصت پهلوان بزرگ شدیم، پا به پای خبرهای دست اولی که از همین هفته نامه منتشرشد.
در همه این سال‌ها که «هفته نامه رخصت » به پشتوانه خانواده بزرگ ورزش زورخانه ای و حمایت نخبگان این رشته ورزشی پا گرفت و بزرگ شد، کم نبودند لحظاتی که تیرهای تنگ نظران آن را نشانه می‌رفتند و مترصد افتادنی بودند تا از عمق دل هورا بکشند و کف بزنند. اما در لحظه تنگ همه فراز و نشیب‌ها تنها یک جمله از مرد بزرگ عرصه مطبوعات زنده یاد نصر الله کریمی شنیدیم و بس: «بگذار و بگذر و به خدا متکی باش». ما هم گذشتیم پا به پای او! از همه راه‌های صعب و سنگلاخی گذشتیم تا ۲۶ سالگی‌مان را با همه شما خوانندگان عزیز پاس بداریم.
۲۶ سالگی نشریه ای که خود را تنها و تنها متعلق به شما بزرگواران می‌دانیم و شادی هایمان را به شما تقدیم می کنیم . غصه هایتان را با جان و دل خریداریم، باشد که درکنارهم زمینه ساز اعتلای ورزش ملی و مذهبی کشورمان باشیم .

با شما هستیم در تمامی لحظات .
رخصت ،پهلوان یاحق… سوگند کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>