آغاز لیگ کشتی از ۷ مهر

رئیس سازمان لیگ کشتی اعلام کرد: رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) بلافاصله پس از رقابت‌های جهانی صربستان و از اوایل مهرماه آغاز می‌شود.
حمید یاری گفت: با توجه به اینکه بازی های آسیایی چین به سال آینده موکول شده است، برنامه ما نیز برای آغاز لیگ برتر کشتی در سال جاری به اوایل مهرماه تغییر کرد.
وی افزود: برای برگزاری باشکوه‌تر لیگ برتر کشتی، باید هرچه زودتر نسبت به فراهم کردن مقدمات آن اقدام کنیم که در این راستا مقرر شد تا ثبت نام تیم ها از ۲۰ مردادماه آغاز شود.
وی ادامه داد: تیم‌ها تا روز ۱۲ شهریورماه فرصت دارند تا نسبت به اعلام آمادگی خود به سازمان لیگ فدراسیون کشتی اقدام نمایند و مراسم قرعه کشی نیز بلافاصله در روز ۱۴ شهریورماه انجام خواهد شد.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی اظهار داشت: در نظر داریم که رقابت‌های لیگ برتر کشتی سال ۱۰۴۱ را پس از مسابقات جهانی صربستان و از تاریخ ۷ مهرماه آغاز کنیم.

یاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه کشتی کشور در چند سال گذشته روند صعودی را به خود گرفته و امیدوارم با پتانسیل بالایی که در بین کشتی گیران موجود است امسال شاهد لیگ بسیار پربارتری نسبت به سال های گذشته باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>