زورخانه مالک اشتر راه اندازی شد

زورخانه «مالک اشتر» پرند با تلاش مدیریت شهری تجهیز و راه اندازی شد.
به گزارش رخصت پهلوان آنلاین ، آئین بهره برداری از زورخانه «مالک اشتر» پرند با حضور حجت الاسلام کاظمی امام جمعه پرند، احمدی فرماندار رباط کریم، اله یاری شهردار و اعضای شورای اسلامی پرند، صیادی سرپرست شرکت عمران و سایر مسئولان و جمعی از ورزشکاران در فاز سه برگزار شد.
حمیدرضا الهیاری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند یک نگاه خانواده محور و همه جانبه است و لازمه تحقق این رویکرد توسعه زیرساخت‌های ورزشی، فرهنگی، تفریحی، رفاهی و در همه فازها و مناطقِ شهر می‌باشد.
شهردار پرند گفت: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند طی یک سال اخیر، تحویلِ پروژه‌ها از پیمانکاران و تجهیز و راه اندازی آنها بوده است تا شهروندان عزیز امکان استفاده از همه پروژه‌ها را داشته باشند.

الهیاری افزود: در همین راستا زورخانه مالک اشتر با رفع نواقص و تحویل از پیمانکار، تجهیز و راه اندازی شد و فضای مناسبی برای ورزشکاران باستانی کار فراهم شد.
شهردار پرند خاطر نشان کرد: مدیریت شهری پرند مصمم به توسعه متوازن و عادلانه محور و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت‌ها است و از همین رو احداث پروژه‌های متعددی در فازهای مختلف مسکن مهر را در دستور کار قرار داده که تعدادی از آنها طی هفته آینده افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>