راه اندازی بزرگترین موزه بین المللی کشتی جهان در مازندران

استاندار مازندران گفت: بزرگترین موزه بین المللی کشتی جهان با همراهی بخش خصوصی در شهرستان جویبار به عنوان پایتخت کشتی ایران راه اندازی می شود.
به گزارش ایرنا ، سیدمحمود حسینی‌پور در آیین تجلیل از مدال آوران مازندرانی کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان بلگراد در ساری   با بیان این که، قرار است بسیاری از عنوان داران کشتی آزاد و فرنگی جهان مدال های خود را به این موزه اهدا کنند، افزود: به طور حتم با اجرای این طرح گردشگری ورزشی در جویبار رونق خواهد گرفت.
وی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم برنامه ریزی خوبی را برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی دارد و از بخش خصوصی برای اجرای طرح های زیرساختی در حوزه ورزش مازندران حمایت می کنیم.
استاندار مازندران ادامه داد: دیگر دوران دست در جیب دولت کردن برای توسعه ورزش قهرمانی گذشته است و باید بخش خصوصی میدان دار حمایت از قهرمانان باشد.
حسینی پور با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ورزش مازندران در ماه های اخیر گفت: بهسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر با استانداردهای بین المللی انجام شده و دولت در کمتر از چهار ماه این طرح مهم را به سرانجام رساند.
استاندار مازندران تصریح کرد: اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران در آوردگاه های جهانی و المپیک نشان دهنده عشق و علاقه کشتی گیران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همواره مردم این دلاورمردان را در قلب خود جای خواهند داد.

وی اضافه کرد: جوانان ما رهرو سلبریتی هایی همچون حسن یزدانی هستند و امثال این عزیز را که همواره برای شاد کردن قلب ملت ایران در تلاش است را الگوی خود قرار می دهند.
در این آیین که استاندار مازندران، رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،معاون وزیر ورزش و جوانان و همچنین جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان عرصه ورزش حضور داشتند ، از کشتی گیران مدال آور و مربیان آنان با اهدای جوایزی در سالن جلسات اتاق بازرگانی مازندران در ساری قدردانی شد.
حسن یزدانی، کامران قاسمپور، امیرحسین زارع، محمد نخودی، محمد هادی ساروی، رحمان عموزاد و رضا اطری مدال آوران مازندرانی حاضر در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جهان بودند که جوایزشان را از دست مسئولان ارشد استان دریافت کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>