رمضانی :برای جوانان باستانی کار امکانات فراهم کنیم

رمضانی  یکی از خادمین خاندان عصمت و طهارت (ع) در حاشیه ی برگزاری جشن امام حسن عسگری (ع) در حسینیه اول مظلوم علی (ع) از پیشکسوتان ورزش باستانی خواست تا با بها دادن به جوانان، زمینه ی توسعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای را فراهم کنند.
وی در گفت و گو با خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین  با اشاره به اقدامات مسوولان در خصوص توسعه ورزش باستانی و کشتی پهلوانی اظهارداشت: باتوجه به اهمیت این رشته ورزشی به عنوان بخشی از فرهنگ ایرانی و اسلامی، باید در این راستا تلاش بیشتری صورت بگیرد.
رمضانی به اهمیت حضور نسل جوان در توسعه ورزش باستانی اشاره کرد و افزود: با فرصت سازی برای حضور نوجوانان و جوانان باید به آنها میدان بیشتری داده شود، ضمن اینکه نباید بهره گیری از دانش و تجربیات پیشکسوتان نادیده انگاشته شود.
این خادم اهل بیت (ع) نقش آموزش و پرورش را در گسترش و احیای ورزش باستانی و کشتی پهلوانی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: چنانچه آموزش از سطح مدارس آغاز شود در واقع قشر عظیمی با این ورزش آشنا می‌ شوند و می‌توان به آیِنده ی ورزش باستانی در طولانی مدت امیدوار بود.
وی احترام به پیشکسوتان را یکی از ویژگی‌های برجسته ی ورزش باستانی دانست و از دست اندرکاران ورزش باستانی و کشتی پهلوانی خواست تا بار دیگر پیشکسوتانی را که کمتر در زورخانه ها حاضر می شوند را به عرصه ی ورزش باستانی باز گردانند.
حمید کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>