ساخت و تجهیز ۳۱ زورخانه دانش آموزی

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، از تامین اعتبار برای ساخت و تجهیز ۳۱ زورخانه دانش آموزی به همت وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور خبر داد.
علی باران چشمه ضمن اشاره به اقدامات توسعه ای برای ورزش های  زورخانه ای در سراسر کشور، تاکید کرد: ما به این نتیجه رسیدیم که اگر بخواهیم این ورزش ها را توسعه دهیم باید از سنین نوجوانی شروع کنیم و بهترین مکان برای این موضوع، مدارس است.
وی با بیان اینکه تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش تنظیم شد تا بتوانیم ترویج ورزش های زورخانه ای و همچنین استعدادیابی و پرورش استعداد ها را صورت دهیم که در این زمینه حتی چند استان هم به عنوان استان معین اجرای طرح های ورزش زورخانه ای در مدارس، مشخص شدند، گفت: همراهی خوبی مدارس در این زمینه با ما داشته اند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی ادامه داد: این تفاهم نامه بین فدراسیون و معاونت تربیت، سلامت و ورزش وزارت آموزش و پرورش تفاهم نامه ای امضا شده و موضوع آن اعزام مرشد و مربی زورخانه ای به مدارس از همین ماه  است.
باران چشمه با بیان اینکه این طرح در چند استان فعلاً برگزار می شود تا بتوانیم بعداً آن را توسعه بیشتری بدهیم، افزود: زنگ ورزش مدارس در این طرح مشترک بین ورزش های زورخانه ای و آموزش و پرورش، با زنگ و نوای مرشدها در هم می آمیزد و این کار سبب می شود تا دانش آموزان با ورزش های باستانی و پهلوانی بهتر آشنا شوند.
وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح در کنار استعدادیابی و پرورش نوجوانان مستعد، تقویت فرهنگ های ملی و آئینی ما در ایران اسلامی است، ابراز کرد: سعی داریم با اعزام مرشدها و مربیان چه در بخش پرورش استعدادهای مرشدی و چه ورزشکاران تلاش کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>