رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای: هنوز به ایده‌آل‌ها نرسیده ایم

رئیس فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی با اشاره به اینکه هنوز به ایده آل های ورزشی نرسیده‌ایم، گفت: نیازمند حمایت همه جانبه از ورزش آبا و اجدادی خود هستیم.
دکتر محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی در زورخانه شهدای فرحزاد به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : ورزش پهلوانی نیازمند حمایت بیشتر است و هنوز فاصله زیادی برای رسیدن به ایده آل ها داریم .
وی با اشاره به اینکه متولی ورزش کشور نیستم، اظهار داشت: ورزش پهلوانی در دوران کرونا مثل دیگر ورزش ها از رونق افتاد که امیدوارم با خروج کامل کرونا با و با حمایت ویژه همراه با تلاش دوباره بتوانیم ضمن رسیدن به ایده ها ،در مسیر رونق‌بخشی حرکت کنیم. رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اضافه کرد: ورزش پهلوانی ریشه دار است و با این ریشه و قدمت هیچگاه فراموش نخواهد شد لذا باید کمی به آن رسیدگی کنیم تا این درخت تنومند دوباره جان بگیرد.
دکتر محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه من مسئول رسیدگی و گسترش این رشته در خارج از کشور هستم، گفت: خوشحالم که از سال ۱۳۸۰ تا کنون توانسته ایم بیش از ۸۰ کشور را در این زمینه فعال کنیم.
تعلیم مربی و مرشد از اهداف این فدراسیون است و این روند در آینده سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.
دکتر مهرعلیزاده در جمع زورخانه ای ها در زورخانه فرحزاد گفت: کماکان و با قدرت برای توسعه و گسترش این ورزش در کشورهای دیگر تلاش خواهیم کرد.

محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>