غلامرضا اصانلو : یکی از طرفداران ورزش زورخانه ای هستم

غلامرضا اصانلو بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد توجه بیشتر تهیه‌کنندگان به ورزش زورخانه ای را خواستار شد.

وی در حاشیه سفر به استان مازندران به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : باید تهیه‌کنندگان به سمت آثار ورزشی روی بیاورند تا ضمن رونق بخشیدن به این تولیدات، نشاط و شادابی را به جامعه تزریق کنند و حالمان را بهتر نمایند.

بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد با اشاره به اینکه بیشتر دوست دارم در این نوع آثار ایفای نقش کنم، اضافه کرد: ورزش پهلوانی ریشه در آداب و سنن ما دارد به همین خاطر ساخت این نوع آثار ورزشی بیش از گذشته احساس می‌شود. غلامرضا اصانلو در ادامه بیان داشت : ورزش زورخانه ای انجام نداده ام ولی در طول مدت آشنایی ام با  رخصتی ها بارها به زورخانه رفته ام و با اهالی زورخانه نیز به گفتگو پرداخته و در اکثر سفرهای استانی اعضای این نشریه در کنارشان بوده ام به همین خاطر یکی از طرفداران این ورزش آیینی هستنم و دوست دارم این ورزش رونق بگیرد.

این بازیگر پیشکسوت اظهار داشت :در فیلم پهلوان هرگز نمی میرد به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی در نقش یکی از یاران آقا تختی ( اسطوره کشتی ) ایفای نقش کردم که برایم جذاب بود لذا امیدوارم دوباره تکرار شود. بازیگر سریال زیرتیغ  کار محمدرضا هنرمند با بیان اینکه تولیدات ورزشی باید افزایش پیدا کند، گفت : از ساخت سریال های پهلوانی زمان زیادی می گذرد به همین خاطر ساخت فیلم ها و سریال های ورزشی می تواند بینندگان بیشتری را به پای تلویزیون ها بکشاند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>