احمدی بازیگر فیلم فرشته مزاحم: برای موفقیت بیشتر در عرصه هنر ، در کلاسهای بازیگری ثبت نام کرده ام

بازیگر فیلم فرشته مزاحم به تهیه کنندگی محمد کریمی برای موفقیت در این عرصه ، در کلاسهای آزاد بازیگری و فن بیان ثبت نام کرده است.

امیر علی احمدی ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : چون هدف اصلی من در عرصه هنر ؛ بازیگری است برای موفقیت در این عرصه در کلاس‌های آزاد بازیگری و فن بیان ثبت نام کرده‌ام تا در آینده با مشکلات کمتری در زمینه بازیگری روبرو شوم.

بازیگر فیلم فرشته مزاحم با بیان اینکه باید شرایط بهتری برای علاقمندان به بازیگری فراهم گردد، اضافه کرد : دوست ندارم فیلم فرشته مزاحم اولین و آخرین کار تصویری من باشد به همین خاطر تلاش خواهم کرد تا به عنوان یک جوان کاربلد و آموزش دیده در مسیر درست این حرفه قرار بگیرم و علت حضور در کلاس‌های بازیگری هم همین موضوع است.

این بازیگر در ادامه اظهار داشت : نقش من در فیلم فرشته مزاحم خیلی کوتاه بود ولی حضورم در این فیلم باعث شد تا برای رسیدن به آنچه در ذهن می پرورانم، تلاش کنم. خیلی خوشحالم که با حضور در این فیلم آگاهی من نسبت به بازیگری و پیرامون آن بیشتر شد .

امیرعلی احمدی در پایان از اعتماد کارگردان فیلم نسبت به جوانان علاقه‌مند به این رشته تشکر کرد و گفت : در آینده بیشتر از من خواهید شنید چون هدفم موفقیت در این عرصه است.

امیر علی احمدی در فیلم فرشته مزاحم در کنار بازیگرانی چون عباس محبوب ،فرهاد بشارتی ، جواد انصافی ، آتش تقی پور ، اسدالله یکتا ، فریبا ترکاشوند . حمید کریمی عباس نایی ، مهدیار آزاد فر ، عباس بابایی ، عرفان عزیزی ، فاطمه عرب و سعید کریمی ایفای نقش کرده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>