سازندگان برنامه زنگ پهلوانی در زورخانه ایوانکی

تهیه کننده و کارگردان برنامه مستند زنگ پهلوانی و هنرمندان نام آشنای سینما و تلویزیون از زورخانه پوریای ولی ایوانکی بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین ، محمد کریمی تهیه کننده و کارگردان برنامه مستند زنگ پهلوانی به همراه غلامرضا اصانلو بازیگر سینما و تلویزیون ، امیر زریوند بازیگر و کمدین تاتر و مهدی رمضانی عکاس چیره دست از تنها زورخانه ایوانکی بازدید به عمل آوردند و با پیشکسوتان این رشته به گفتگو پرداختند.

محمد کریمی تهیه کننده برنامه زنگ پهلوانی در جمع ورزشکاران و مدیر زورخانه پوریای ولی از تولید فیلم نذربی بی در ایوانکی خبر داد و گفت: امیدوارم با مساعدت مسئولین ، بویژه شهردار و بخشدار ایوانکی بتوانیم سری جدید برنامه زنگ پهلوانی را در ۱۵ قسمت در ایوانکی تولید کنیم.

محمد کریمی با تاکید بر اینکه باید از زورخانه های فعال حمایت ویژه ای به عمل آوریم ، اضافه کرد : اگر بتوانیم موافقت مسئولین را جلب نماییم طی هفته های آینده تولید این برنامه را آغاز خواهیم کرد.

سعیدی مدیر زورخانه پوریای ولی ایوانکی نیز از مشکلات فراروی زورخانه داران سخن به میان آورد و تولید این برنامه را بسیار موثر دانست و گفت : آمادگی خود را جهت تولید برنامه زنگ پهلوانی اعلام می داریم و امیدواریم شرایط برای تولید این کار مهیا گردد.

در این جلسه محمد جواد سعیدی مدیر هیات فاطمیه ایوانکی ، متولی از فعالان رسانه ای هم حضور داشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>