بازدید سازندگان فیلم نذربی بی از کارخانه پسته بی نظیر

عوامل سازنده فیلم نذربی بی با حضور در استان کرمان از کارخانه پسته بی نظیر شهرستان رفسنجان بازدید به عمل آوردند .
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین در این بازدید محمد کریمی تهیه کننده و کارگردان نذربی بی به همراه عزت الله رمضانی فر بازیگر و بازیگردان فیلم از کارخانه پسته بی نظیر به مدیریت محمد طالبی در شهر رفسنجان بازدید به عمل آوردند و در زمینه تولیدات فرهنگی و هنری با حمایت پسته بی نظیر به توافقاتی دست پیدا کردند .
محمد کریمی تهیه کننده فیلم نذربی بی در حاشیه این بازدید گفت : خوشحالم که اقشار مختلف در کنار هنرمندان حضور دارند و از هیچ کوششی در جهت تولید فیلم و سریال دریغ نمی‌کنند.
وی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : در سال جاری برای تولید فیلم فرشته مزاحم به شهر رفسنجان سفر کرده بودم به همین خاطر اگر دوباره موقعیتی فراهم گردد ،مجدداً به این شهرستان سفر خواهم کرد.
عزت الله رمضانی فر بازیگر سینما هم به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : مردم رفسنجان بسیار خونگرم هستند و از اینکه برای مذاکره و دیدار با مسئولین به این شهر آمدم ، رضایت کامل دارم .
این بازیگر اضافه کرد : از اینکه صنعتگران کشورم در کنار اهالی هنر هستند ، به خود می بالم و امیدوارم تعاملات خوبی صورت بگیرد.
محمد طالبی مدیر پسته بی نظیر نیز بیان داشت : با سازندگان فیلم نذربی بی همکاری خواهم کرد و حمایت خود را از این پروژه اعلام خواهم نمود.
طالبی در جمع سازندگان فیلم نذربی بی گفت : آماده پذیرایی از هنرمندان در مجموعه پسته بی‌نظیر هستیم و امیدوارم همکاری خوبی را با این گروه آغاز نماییم.
قرار است پیش‌تولید نذربی بی اواخر اسفند ۱۴۰۱ در تهران آغاز شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>