اهدای بازوبند پهلوانی کشور در سالن آزادی

آیین اهدای بازوبند پهلوان کشتی، با معرفی نفرات ۶ وزن برتر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.
مسابقات مهارت فردی ورزش های زورخانه ای بزرگسالان و رقابت تعیین پهلوان ۱۴۰۱ در حالی به مدت ۲ روز  به مناسبت چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد که در نهایت نفرات برتر مشخص شدند.

کشتی پهلوانی در ۶ وزن از جمله ۶۰، ۷۰، ۸۰،۹۰، ۱۰۰ و مثبت ۱۰۰ برگزار شد.
در وزن ۶۰ کیلوگرم علی فاتحی از تهران و سجاد صالح پور از اصفهان در فینال مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت صالح پور ۶ بر صفر به برتری رسید.
در وزن ۷۰ کیلو گرم رضا مقتدر از تهران و رحمان رحیم پور از فارس مقابل هم قرار گرفتند که رحیم پور با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.
همچنین در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز رقابت میان مرتضی میرزایی تهران و علی غلامی آذربایجان شرقی برگزار شد و در نهایت غلامی با نتیجه سه بر صفر و ضربه فنی به مقام نخست رسید.
رقابت کشتی پهلوانی نیز در وزن ۹۰ کیلوگرم میان علیرضا وظیفه خراسان رضوی و عادل حق بین از گیلان برگزار که حق بین با ضربه فنی(۵ بر ۴) به برتری رسید.
همچنین در وزن ۱۰۰ کیلوگرم رقابت میان امین احمدی از مازندران و محراب کریمی تهران برگزار که احمدی با نتیجه ۶ بر سه پیروز شد.
همچنین در ششمین وزن احمد میرزاپور خراسان رضوی توانست با برتری و ضربه فنی مقابل مصطفی طغانی از خراسان رضوی بازوبند پهلوانی کشور را از آن خود کند.
گفتنی است که نفرات برتر ۶ وزن به جام تختی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد معرفی خواهند شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>