پولادگر : ورزش زورخانه‌ای نماد تمدن و هوشمندی ایرانی‌ها است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش زورخانه‌ای نماد تمدن و هوشمندی ایرانی‌ها است که در این سال‌ها مغفول مانده و ترویج آن موجب تقویت عشق‌ قهرمانان و ورزشکاران به میهن خواهد شد.
سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان  در زورخانه شهید فهمیده تهران، مردمی بودن را بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی دانست و افزود: آنچه تاکنون نظام را حفظ کرده، همین مردمی بودن است .

وی همچنین ورزش زورخانه‌ای را نماد تمدن و هوشمندی ایرانی‌ها دانست و خاطر نشان کرد: ورزش زورخانه و پهلوانی در این سال‌ها مغفول مانده است و ترویج این ورزش در بین ورزشکاران مخصوصا قهرمانان به‌عنوان یک ورزش ملی موجب تقویت عشق‌شان به میهمن خواهد بود.
پولادگر تصریح کرد: برای توسعه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای که قطعا قدیمی‌ترین ورزش همراه با نمادهای فرهنگی و اخلاقی است، تلاش می‌کنیم. یقینا ورزشکاران و قهرمانان ما امروزه بیشتر از هر زمان دیگر به آموزه‌های اخلاقی و دینی نیاز دارند. چه خوب است که ورزشکاران در حاشیه و در کنار هررشته ورزشی که می‌پردازند در جهت تقویت پایبندی به انقلاب اسلامی تلاش کنند و امیدوارم انقلاب اسلامی هچون گذشته در جهان سرافراز و سربلند باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>