آرمیده : در آستانه نوروز ، شادیهایمان را با نیازمندان تقسیم کنیم

حشمت آرمیده بازیگر موفق سینما و تلویزیون در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ در جمع هنرمندان و ورزشکاران در هتل اروین به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :دورهمی های هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت را دوست دارم چون از حال یکدیگر باخبر می شویم و برای حل مشکلات چاره‌ای می اندیشیم .

بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد با اشاره به اینکه روزهای سختی را پشت سر می گذاریم ، بیان داشت : در آستانه سال جدید بسیاری با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارند پس بر یکایک ما واجب است در حد توان از آنان دلجویی کنیم و شرایطی را فراهم نماییم که حالشان خوب شود .

حشمت آرمیده که با اهالی زورخانه نیز رابطه تنگاتنگی دارد ، اظهار داشت : با حضور در جمع زورخانه ای ها نیز این موضوع را یادآور شدم‌ که در آستانه نوروز ۱۴۰۲ در پی شاد کردن دل نیازمندان باشند و از هر طریقی که می‌توانند در کنار شان قرار بگیرند و شادی هایشان را با آنان تقسیم کنند.

وی که همیشه در سفرهای استانی اعضای نشریه رخصت پهلوان حضور داشته و چندین بار نیز به مشهد الرضا اعزام شده است به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : امیدوارم بعد از سه سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری کرونا سفرهای استانی رخصتی ها آغاز شود و دوباره به مشهد الرضا بروم چون دلم بدجوری هوای حرم کرده. دلتنگ امام رضا هستم و می خواهم دوباره به مشهد بروم .

حشمت آرمیده در پایان ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ بیان داشت : امیدوارم سال جدید سال موفقیت و آرامش باشد و شرایط بهتری برای مردم ایران رقم بخورد.

محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>