رخصتی ها به دیدار پیشکسوت سینما و تلویزیون رفتند

اعضای نشریه رخصت پهلوان و تنی چند از هنرمندان سینما و تلویزیون در ایام نوروز ۱۴۰۲ به دیدار یکی از پیشکسوتان سینما و تلویزیون رفتند و از وی دلجویی کردند .

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین رخصتی ها و چند تن از بازیگران سینما در آغازین روزهای نوروز ۱۴۰۲ به دیدار رضا صفایی پور بازیگر اکشن کار سینمای ایران رفتند و جویای حالش شدند.

رضا صفایی پور که این روزها به خاطر بیماری پارکینسون دوران نقاهت را پشت سر می گذارد به خبرنگار ما گفت : بهبودی کامل حاصل نشده ، ولی خدا را شاکرم که هنوز نفس می کشم و با دعای دوستان به زندگی ادامه می دهم.

بازیگر فیلم پرچم های قلعه کاوه با بیان اینکه هزینه درمان بسیار بالاست ، بیان داشت : امیدوارم در سال ۱۴۰۲ حالمان خوب شود و بیماران از بند بیماری رهایی پیدا کنند چون با شرایط بسیار سختی دست و پنجه نرم می‌کنند.

رضا صفایی پور هنرمند ورزشکار کشورمان ادامه داد : این دیدارها حال مرا خوب می کند و از اینکه دوستان قدیمی هنوز به یادم هستند ، بسیار خوشحالم.

بازیگر فیلم خط آتش که این روزها سیاهپوش برادرش می باشد به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : دلم برای زورخانه تنگ شده است و دوست دارم در ایام ماه مبارک رمضان به زورخانه بروم و در جمع آنان حضور پیدا کنم چون از دیرباز شنیده‌ام نفس آنان حق است ، شاید با نفس حق آنان از کمند بیماری رهایی پیدا کنم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>