تغییر وزن قهرمان کشتی جهان برای حضور در المپیک

دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۱جهان قرار است برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴پاریس در یک وزن پایین‌تر به روی تشک برود.
عملکرد نمایندگان کشتی فرنگی ایران در وزن ۶۰کیلوگرم و البته مهدی محسن‌نژاد در پیکارهای جهانی ۲۰۲۲و همچنین قهرمانی آسیا و فراز و نشیب وی و البته دیگر نمایندگان کشورمان سبب شده تا قهرمان جهان با حضور در این وزن سودای حضور در المپیک پاریس را در سر بپروراند.
میثم دلخانی دارنده مدال طلای قهرمانی ۲۰۲۱جهان در اسلو، طلای امیدهای جهان و نقره و برنز مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد. حضور وی می‌تواند در کنار محسن‌نژاد دارنده ۲ برنز و نقره امیدهای جهان و امیر ده‌بزرگی دارنده طلای جوانان جهان، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۶۰ کیلوگرم را جذاب‌تر از همیشه کند. به طور حتم آنچه که مشخص است دلخانی از ۶۳به وزن ۶۰ کیلوگرم تغییر وزن داده تا ضمن حضور در پیکارهای جهانی ۲۰۲۳، خود را به المپیک پاریس برساند.
میثم دلخانی پس از ۸ ماه مصدومیت از ناحیه کتف در جام تورلیخانوف، اسفند ماه در مسابقات رنکینگ مصر با غلبه بر ابولادزه گرجستانی به مدال طلا وزن ۶۳کیلوگرم رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>