تائید مصدومیت قاسم‌پور و یزدانی

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد با تائید مصدومیت کامران قاسم‌پور و امیر محمد یزدانی گفت: کامران با توجه به این مصدومیت به تورنمنت بیشکک در ماه آینده اعزام نمی‌شود.
با توجه به برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تیم کشورمان قرار است پس از حضور در تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی و مصر در بهمن و اسفند سال گذشته، خرداد امسال در تورنمنت رنکینگ‌دار قرقیزستان شرکت کند.
در حالی از کامران قاسم‌پور به عنوان یکی از کشتی‌گیران اعزامی به تورنمنت بیشکک نام برده می‌شد که به نظر می رسد او به دلیل مصدومیت این رقابت‌ها را از دست داده است. امیر محمد یزدانی هم دیگر مصدوم کشتی آزاد است که مدت دوری‌اش از تشک مشخص نیست.
محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در گفت‌وگویی کوتاه با ما با تائید مصدومیت کامران قاسم‌پور و امیر محمد یزدانی گفت: قاسم‌پور با توجه مصدومیتی که دارد به تورنمنت قراقستان اعزام نمی‌شود. قاسم‌پور به همراه یزدانی با توجه به معاف بودن از حضور در جام تختی این فرصت را دارند تا مصدومیت‌شان برطرف شود و آماده بازگشت به میادین کشتی شوند.

آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار ۲۲ تا ۲۵ تیرماه در مجارستان برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد در صورت صلاحدید کادر فنی کشتی آزاد و همچنین برطرف شدن مصدومیت، قاسم‌پور راهی بوداپست خواهد شد تا طبق چرخه انتخابی تیم ملی محک خورده شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>