شبکه امید و پخش یک فیلم پهلوانی

فیلم داستانی پهلوان واقعی به شبکه امید رفت تا علاقمندان به فیلم های پهلوانی در هفته فرهنگ پهلوانی در قاب شبکه امید به تماشای این فیلم بنشینند.

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین ، تازه ترین کار محمد کریمی نیز به شبکه امید رفت تا در روز پایانی هفته فرهنگ پهلوانی از این شبکه شاهد پخش آن باشیم.

مهدی و فاطمه دلتنگ پدر می شوند و به گلزار شهدا می روند . مهدی در بازگشت در مراسم گلریزان شرکت کرده و پدر را در عالم خیال خود ملاقات می کند . این ملاقات اتفاقات خوبی را رقم می‌زند … این خلاصه ای از داستان فیلم پهلوان واقعی به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی است که از قرار معلوم از آنتن شبکه امید پخش خواهد شد.

فریبا ترکاشوند ، ابوالفضل بیات ، صفر اجلی ، حمید دبستانی. عباس بابایی ، مهدیار آزادفر ، هستی افضلی ، امیر علی احمدی و حمید کریمی بازیگران این فیلم هستند که مقابل دوربین حمید کاملی قرار گرفتند.

محمد کریمی تهیه کننده فیلم پهلوان واقعی که در تدارک ساخت کار جدید خود می‌باشد ، به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : خوشحالم که بعد از پهلوان هرگز نمی میرد باز هم به سراغ فیلم هایی با مضمون پهلوانی رفتم و به خود می بالم که مجدداً از شبکه امید ، فیلم جدیدم به روی آنتن می‌رود.

وی که هم‌اکنون فیلم فرشته مزاحم را آماده نمایش دارد ، اضافه کرد : یک کار مستند تحت عنوان کوچولوهای ورزشکار را هم در اتاق تدوین دارم که با افتخار جهت پخش تقدیم شبکه پرمخاطب امید خواهم کرد.

تهیه کننده فیلم پهلوان واقعی با تشکر ویژه از حمایت سیما از تولیدات پهلوانی اظهار داشت : کار بعدی من نذر بی بی نام دارد که امیدوارم در تابستان تولید آن آغاز شود .

دیگر عوامل فیلم پهلوان واقعی عبارتند از :

نویسنده : علی احمدی ، بازنویسی فیلمنامه : محمد حجت ذیجودی ، مدیر تولید : حمید کلانتری ، تدوین : علی محمدیان ، طراح صحنه : محمد کریمی ، جامه دار : مرجان حیدرزاده ، طراح گریم : الهام تهرانی ، مدیر صدابرداری : امیر علی شهلایی ، منشی صحنه : الهام حسینی ، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز : مریم پدمه ، دستیاران کارگردان : محمد حیدریان ، حمید کریمی ، مدیر تدارکات : امیر حسین بدخشان فرد ، عکاس : لیلا دبیب ، خواننده : هوریار ، طراح پوستر : اعظم بیات ترک

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>