پهلوان واقعی برای خانواده شهدا و جانبازان به نمایش درآمد

از فیلم داستانی پهلوان واقعی به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی در سکوت کامل خبری رونمایی شد .

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین در روزهای پایانی هفته فرهنگ پهلوانی از فیلم پهلوان واقعی در سینما مگامال رونمایی شد و فیلم برای جمعی از خانواده شهدا و جانبازان به نمایش درآمد و در پایان نیز از هنرمندان پیشکسوت تقدیر شد.

پهلوان واقعی داستان نوجوانی است که پدرش شهید مدافع حرم می باشد. او توسط پیر زورخانه پسرش را با فرهنگ و آداب پهلوانی آشنا کرده و همین موضوع باعث می شود پس انداز خود را در مراسم گلریزان زورخانه اهدا کند.

در این فیلم که به روح تمام شهدای مدافع حرم تقدیم شده است بازیگران چون ابوالفضل بیات  ، فریبا ترکاشوند ، صفر اجلی ، حمید دبستانی ، عباس بابایی ، مهدیار آزادفر ، هستی افضلی ، امیرعلی احمدی و حمید کریمی حضور دارند.

محمد کریمی تهیه کننده این فیلم در حاشیه مراسم به خبرنگار ما گفت : جای این نوع آثار در میان انواع تولیدات حس می شود ولی امیدوارم حمایت ویژه‌ای از این نوع تولیدات به عمل آید.

وی اظهار داشت : در حد توان در این حوزه رفت و آمد خواهم کرد و دوباره هم فیلمی خواهم ساخت که بتوانم به خانواده‌های معظم شهدا هدیه کنم .

رحمان مقدم بازیگر قدیمی سینما که هنوز از بند بیماری رهایی پیدا نکرده است نیز یکی از مهمانان بود . وی در حاشیه مراسم به خبرنگار ما گفت : به عوامل سازنده فیلم تبریک می گویم . کار قابل قبول بود و امیدوارم از فیلمسازان جوان حمایت شود.

در مراسم رونمایی از فیلم پهلوان واقعی چهره‌های نام‌آشنایی حضور داشتند که می توانیم به نام های رحمان مقدم ، عزت الله رمضانی فر ، غلامرضا اصانلو ، نادر داهیم ، نغمه نوذری ، سعیده عرب ، محمد حجت ذیجودی ، مهناز کهبد اشاره کنیم.

این مراسم در حالی به پایان رسید که در انتها نیز به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی فیلم احیا برای جامعه ورزش زورخانه ای به نمایش درآمد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>