بازیگر پیشکسوت سینما : با حمایت شهردار بندرعباس ، زنگ پهلوانی در این شهرستان کلید خواهد خورد

عزت الله رمضانی فر پیشکسوت سینما و تلویزیون که این روزها در بندرعباس به سر می برد به خبرنگار پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین گفت : طولانی ترین سفر را در این چند سال اخیر تجربه کردم ولی خوشحالم که در جمع مردم خوب و خونگرم بندرعباس حضور دارم به همین خاطر امیدوارم با حضورمان در این استان و در جمع مدیران ، بتوانیم منشا خدمات خیر باشیم و تولید فیلمی را در دستور کار قرار دهیم .

وی که در حاشیه دیدار با مهندس مهدی نوبانی شهردار بندرعباس با ما هم کلام شده بود ، اظهار داشت : مدیران خوش فکر و دارای پیشینه ورزشی به دنبال سازندگی و رشد فرهنگ و هنر هستند و من این خصوصیات را در وجود شهردار بندرعباس به عین می بینم و امیدوارم اتفاقات خوبی در این شهرستان رخ بدهد و هنرمندان برای خلق اثری فاخر به این استان سفر کنند .

رمضانی فر با اشاره به اینکه مدیران نیز باید دارای منش پهلوانی باشند ، بیان داشت : با حمایت مدیران ورزشی قطعاً تولید برنامه مستند زنگ پهلوانی که مختص به ورزش زورخانه ای است در این شهر انجام خواهد شد لذا از شهردار محترم بندرعباس که خود فردی ورزشی است می خواهم از تولید این برنامه ۱۵ دقیقه قسمتی حمایت کند. رمضانی فر که به تازگی بازی در یک تله فیلم تلویزیونی را به پایان رسانده ،  قول داد در صورت فراهم شدن شرایط و امکانات برای ساخت فیلم مجدداً به این شهرستان سفر کند.

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین هم اکنون گروه سازنده فیلم نذر بی بی و برنامه زنگ پهلوانی متشکل از محمد کریمی ، عزت الله رمضانی فر ، غلامرضا اصانلو و حمید کریمی در بندرعباس حضور دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>